Vai Jūs sēžat ērti? Jo Lexus kinētisko sēdekļu dizaina un konstrukcijas koncepcija no jauna definēs nākotnes automobiļu sēdekļu radīšanas pašus pamatus. Pat šķiedras, kas izmantotas šajos sēdekļos, ir patiesi revolucionāras: tās ir četras reizes izturīgākas par tēraudu, bet vienlaikus elastīgākas par neilonu. Kinētisko sēdekļu koncepcija debitēja 2016. gada Parīzes automobiļu izstādē.
DARINĀTI, LAI KUSTĒTOS, RADĪTI KOMFORTAM
Cilvēka ķermenī mugurkauls gādā par galvas stabilitāti, ļauj gurniem un krūškurvim griezties pretējos virzienos, kā arī mazina galvas saņemtos triecienus pastaigas vai skrējiena laikā.
Lai atkārtotu šīs kustības automobiļa sēdeklī, sēdekļa spilvens un atzveltne tika izveidoti tā, lai tie kinētiski kustētos braucēja svara un automobiļa kustības rezultātā. Vienkārša sēdēšana sēdeklī samazina galvas kustības un stabilizē braucēja redzes lauku.
Sēdekļa rāmja polsterējums ir veidots kā zirnekļa tīkls, kas sākas centrā. Tīkls cieši pieguļ ķermeņa formai, vienmērīgi sadalot svaru, lai autovadītājs vai pasažieris ērti varētu sēdēt vēl ilgāk.
IZCILA TRIECIENU ABSORBĒŠANA
Atzveltnes centrs atrodas plecu lāpstiņu augstumā, kas atļauj rotējošas krūškurvja kustības ap sēdekļa centrālo asi. Tas palīdz stabilizēt galvu un sniegt augsta līmeņa atbalstu. Sēdeklis ir kļuvis arī plānāks, samazinot kopējo automobiļa svaru.
Zirnekļa tīkla raksta pavedieni ir sintētiska šķiedra, saukta par Qmonos™ no japāņu vārda “kumonosu”, kas nozīmē “zirnekļa tīkls”. To galvenā sastāvdaļa ir proteīns, kas radīt bakteriālas fermentācijas ceļā. Qmonos™ ir tik stiprs, ka tīkls ar diametru tikai 1 cm varētu apturēt reaktīvo laineri pacelšanās vai nolaišanās laikā.