WLTP
Jauna degvielas ekonomijas un emisiju testu metode.
Jauna degvielas ekonomijas un emisiju testu metode.
Pateicoties progresam automobiļu tehnoloģiju jomā un izmaiņām braukšanas apstākļos, gandrīz 40 gadus vecie NEDC braukšanas ciklu testi tiek modernizēti. Lai nodrošinātu Jums precīzāku veidu, kā aprēķināt un salīdzināt automobiļu degvielas patēriņu un emisijas, jaunajos WLTP testos ieviesti reālistiskāki testēšanas apstākļi, lai laboratorijas mērījumi labāk atspoguļotu automobiļa veiktspēju uz ceļa.
Testu cikls
Dinamiskie testi, kas labāk attēlo reālu braukšanas uzvedību.
Braukšanas fāzes
Vēl dinamiskākas fāzes: 52% pilsētā un 48% uz šosejas.
Vidējais un maksimālais ātrums
Vidējais ātrums ir 46,5 km/h (pieaugums par 12,5 km/h), bet maksimālais ātrums ir palielināts līdz 131 km/h.
Pārnesumu pārslēgšana
Katram automobilim ir atšķirīgi, nevis fiksēti pārnesumu pārslēgšanās punkti.
Cikla laiks
Tests ilgst 30 minūtes, par 10 minūtēm ilgāk.
Cikla attālums
23,25 kilometrus garš, vairāk nekā divas reizes garāks par iepriekšējo attālumu.
Papildaprīkojums
Tiek ņemti vērā citi automobiļu rādītāji (kas ietekmē CO2 un patēriņu).
Testu temperatūras
Mērījumi tagad tiek veikti 23°C temperatūrā (un CO2 vērtības precizētas 14°C) salīdzinājumā ar 20–30°C.
No 2017. gada septembra līdz 2018. gada septembrim visiem jaunajiem automobiļiem būs jāiztur WLTP testu procedūra (vieglajam komerctransportam pārbaudes sāksies vienu gadu vēlāk). Pirmais Lexus modelis, kas tiks sertificēts saskaņā ar WLTP, ir RC F – 2017. gada 4. ceturksnī.
Mēs, Lexus, ar prieku sagaidām pāreju uz WLTP, kas mūsu klientiem sniegs precīzākus datus degvielas ekonomijas un emisiju aprēķināšanai. Kā tīras mobilitātes līderi mēs desmitiem gadu esam veltījuši izpētei, kā būvēt automobiļus, kas būtu draudzīgāki pret dabu, radot tādas tehnoloģijas kā hibrīda piedziņa, kas ir pierādījušas savu ieguldījumu siltumnīcas efekta gāzu samazināšanā un palīdz virzīties uz mazāka oglekļa izmešu apjoma sabiedrību.
Jaunie WLTP testi nodrošinās to, ka laboratorijā veiktie mērījumi labāk atspoguļos ikdienas dzīvē piedzīvotās situācijas. Tas nozīmē, ka jauno automobiļu degvielas patēriņa un emisiju vērtības daudz precīzāk atbildīs tām, kuras Jūs patiesībā varētu sasniegt.