Ātrā atlase
Satura ielādēšana

LEXUS NX

RADĪTS, LAI JUSTOS LABI

Lexus NX luksusa klases apvidus automobilis pārsteidz uzreiz. Tagad tas pieejams arī ar aprīkojuma līmeni NX Overtrail, un tā drosmīgo stilu, sīki izstrādātu priekšējo resti un plato virsbūvi pastiprina elegantais aizmugurējais lukturis un 20 collu diski. Takumi meistarības ieskauts, iekšpusē ir liels 14 collu HD skārienekrāns un jauni digitālie mērinstrumenti. Izvēlies NX 350h pašuzlādes hibrīdu vai NX 450h+ uzlādējamo hibrīdu, lai baudītu jaunu elektrifikācijas etalonu.

arrow right
arrow left
  • PĀRSTEIDZOŠS LUKSUSA KLASES SUV DIZAINS

    NX virsbūve ir jauns luksusa dizaina etalons, un tā ir gan eleganta, gan dinamiska.

  • IZJŪTI HIBRĪDA ELEKTRIFIKĀCIJAS AIZRAUTĪBU

    Ceturtās paaudzes NX 350h hibrīds vai NX 450h+ uzlādējamais hibrīds ar asu, dinamisku vadāmību.

  • LEXUS EKSKLUZĪVIE DARINĀJUMI AR ROKĀM

    Uz vadītāju orientētajā Tazuna vadības panelī tu ne tikai koncentrēsies uz ceļu, bet arī sajutīsi mūsu Takumi amatnieku meistarību.

  • GUDRĀKA VADĪTĀJA SASKARNE

    Jaunie digitālie mērinstrumenti un lielais 14 collu Lexus Link Multimedia skārienekrāns papildina automobiļa progresīvo izskatu.

  • NOVATORISKA ELEKTRIFICĒTA HIBRĪDA TEHNOLOĢIJA

    Ceturtās paaudzes NX 350h pašuzlādes hibrīds piedāvā lielāku jaudu un efektivitāti, savukārt NX 450h+ nosaka jaunus standartus uzlādējamajiem hibrīdiem.

  • LUKSUSA IESKAUTS

    NX salons ir ideāla vieta 17 skaļruņu skaņas sistēmai "Mark Levinson® Premium Surround", savukārt klimata kontrole "S-Flow" uzlabo vispārējo komfortu.

  • BRAUC AR PĀRLIECĪBU

    Lexus Safety System + ir kā tavs pilots. Piemēram, jaunākā sadursmes novēršanas sistēma (PCS) sistēma tagad spēj noteikt motociklus dienas laikā un gājējus naktī.

  • DROŠĪBA PILSĒTĀ

    Jaunums NX modelī ir drošas izkāpšanas palīgsistēma, kas novērš durvju atvēršanu, ja no aizmugures pārāk tuvu tuvojas citi satiksmes dalībnieki, piemēram, velosipēdisti.

Forced client side injection based on cached strategy

POST https://aph-webcarconfig.lexus-europe.com/v1/grade-selector/lv/lv?modelId=0323fb5f-9bfa-4c22-92ac-fb637f84c451&utm_source=meta&utm_medium=banner&utm_term=lv&utm_content=&utm_campaign=adm_2024_nx&fbclid=IwZXh0bgNhZW0BMAABHeH7ACZBEfI3Fp6m76Yj8SeGlwinGP8BWhei0aSwKRcFIjS9HmtW3Y8v0Q_aem_XlbgwcU5AVdBRRgAVOlIFg

Bieži uzdotie jautājumi

  1. Visi

Jā. Uzlādējamais hibrīds un pašuzlādes hibrīds

PILNĪGI ELEKTRISKA PIEDZIŅA, BRAUCOT AR MAZĀKU ĀTRUMU

Uzsākot kustību un braucot ar mazāku ātrumu, jaudīgais priekšējais elektromotors (un aizmugurējais elektromotors pilnpiedziņas modeļiem) virza NX 350h ar elektroenerģiju, ko nodrošina akumulators. Šajā brīdī tu vari baudīt pilnīgi klusu un 100 % elektrisku piedziņu īsos attālumos.

 

GANDRĪZ KLUSS IESTATĪTAJĀ ĀTRUMĀ

Lexus pašuzlādes hibrīdi ir klusi un relaksējoši. Lielākā ātrumā īpaši vienmērīgais 2,5 litru benzīna dzinējs ieslēdzas klusi un vajadzības gadījumā saņem atbalstu no elektromotora(-iem). Kad motors darbojas ar optimālu ātrumu, pāri palikušo jaudu var izmantot akumulatora uzlādei. Līdztekus zemam izmešu daudzumam un degvielas patēriņam šis gandrīz ideālais benzīna un elektriskās jaudas sadalījums nodrošina arī neparastu braukšanas baudījumu, kas raksturīgs NX 350h.

 

STRAUJŠ LINEĀRS PAĀTRINĀJUMS

Lexus pašuzlādes hibrīdi padara braucienus patiesi aizraujošus. Strauji uzņemot ātrumu, elektromotora(-u) jauda nekavējoties papildina NX 2,5 litru benzīna dzinēju. Kopā tie sniedz spēcīgu griezes momentu, nodrošinot strauju lineāru paātrinājumu tieši tad, kad tas ir nepieciešams.

 

REĢENERATĪVĀ BREMZĒŠANA BEZ PIESLĒGŠANAS PIE TĪKLA

Samazinot ātrumu, ripojot vai apstājoties, benzīna dzinējs bieži vien izslēdzas nemanāmi. Bremzējot vai noņemot kāju no akseleratora pedāļa, reģeneratīvā bremzēšana izmanto automobiļa kinētisko enerģiju (kas parastajos auto netiek izmantota). NX 350h to pārvērš elektroenerģijā, kas tiek uzkrāta hibrīda akumulatorā, kā arī enerģijā, kas rodas, braucot ar lielāku ātrumu, un tas nozīmē, ka NX 350h nekad nav nepieciešams pieslēgt elektrotīklam.

Mūsu Lexus uzlādējamā hibrīda piedziņa apvieno ceturtās paaudzes Lexus pašuzlādes hibrīda* un Lexus elektroauto (EV) tehnoloģiju priekšrocības. Ar “plus” NX 450h+ nosaukumā tiek izrādīta cieņa automobiļa īpaši jaudīgajam litija jonu akumulatoram un izcilajam sniegumam EV režīmā. Atšķirībā no parastajiem elektroauto, kad akumulators ir izlādējies, Lexus NX 450h+ pārslēdzas uz ļoti efektīvu Lexus pašuzlādes hibrīda režīmu un uzlādē akumulatoru braukšanas laikā. 

 

SNIEDZAMĪBA EV REŽĪMĀ

NX 450h+ četru režīmu selektors nodrošina, ka brauciens vienmēr ir vienmēr raits un patīkams. EV noklusējuma iestatījums maksimāli palielina akumulatora izmantošanu, ļaujot nobraukt līdz 73 km** (kombinētajā ciklā līdz 96 km** pilsētā). Ar modernu 18,1 kWh litija jonu akumulatoru tu vari baudīt gandrīz klusu un pilnīgi elektrisku braukšanu līdz 135 km/h.

 

PAĀTRINĀJUMS PĒC PIEPRASĪJUMA

Automātiskajā EV/hibrīda režīmā un atkarībā no tā, cik spēcīgi nospiedīsi akseleratora pedāli, jaudīgais benzīna dzinējs atdzīvosies un nodrošinās strauju lineāro paātrinājumu tieši tad, kad tas būs nepieciešams, ļaujot sasniegt 100 km/h tikai 6,3 sekundēs.

 

UZLĀDĒ BRAUKŠANAS LAIKĀ

Ja akumulatoru nepieciešams uzlādēt steidzami, piemēram, lai iebrauktu bezizmešu zonā, vari izmantot akumulatora uzlādes režīmu tā papildināšanai.

 

2,5 MILJONU HIBRĪDU PIEREDZE

Izmantojot mūsu ceturtās paaudzes Lexus pašuzlādes hibrīda* tehnoloģiju, ja akumulatora uzlādes līmenis samazinās, atrodoties EV vai Auto EV/hibrīda režīmā, sistēma pārslēgsies īpaši efektīvā hibrīda režīmā, ļaujot tev atkal izbaudīt pilnīgu transportlīdzekļa jaudu.

 

UZLĀDĒ TO MĀJĀS VAI CITUR

Lai nodrošinātu maksimālu elektroauto sniedzamību un veiktspēju, uzlādē akumulatoru Lexus mājas uzlādes stacijā vai publiskā uzlādes stacijā. Lietotne Lexus Link+ parāda atrašanās vietu, pieejamību un pat izmaksas par vienu kilometru stacijās visā Eiropā.

 

* WLTP rādītāji. Plašāka informācija par jauno WLTP testēšanas metodi ir pieejama vietnē: https://www.lexus.lv/legal/wltp.

 

* WLTP sniedzamībaWLTP ir oficiāls tests, un to reģistrē laboratorijas apstākļos (23°C, izslēgta klimata kontrole, dinamometrs uz šasijas), kas dod iespēju klientiem salīdzināt dažādus BEV modeļus, pamatojoties uz tiem pašiem kritērijiem. Visi BEV uzrādīs atšķirību starp WLTP un faktisko sniedzamību. Lai gan WLTP rādītājs ir standarts, faktiskā sniedzamība un efektivitāte mainīsies atkarībā no individuālajiem faktoriem, un, izprotot tos, klienti var pilnībā novērtēt savu automobili. 

NX Overtrail, kas noteikti piesaistīs skatienus, lai kur arī tu dotos, ir aprīkots ar īpaši pielāgotu balstiekārtu un par 15 mm lielāku klīrensu. Overtrail ir pieejams 7 pārsteidzošās krāsās, tostarp ekskluzīvajā Moon Desert, un tam ir raksturīgi 18 collu matēti melni riteņu diski ar apvidus riepām. Izskatu papildina izteiksmīgs melns priekšējais režģis ar nerūsējošā tērauda apdari, melni ārējie spoguļi un jumta reliņi. Salonā tu varēsi baudīt greznību, ko sniedz Takumi izstrādātā Khaki Tahara apdare un Bookmatch Woodgrain apdare.

Mēs cītīgi strādājam pie tā, lai Lexus hibrīdi sniegtu patiesu prieku tā braucējiem un īpašniekiem. Šobrīd uz ceļiem Eiropā ir vairāk nekā 500 000 Lexus hibrīdu, un visi tie ir ražoti īpašās ultramodernās ražotnēs Japānā, ievērojot stingrus kvalitātes standartus, kas Lexus hibrīdiem pastāvīgi nodrošina uzticamības balvas visā pasaulē. Papildus pārsteidzošajam vienmērīgumam un izsmalcinātībai tu novērtēsi arī ievērojami zemākas ekspluatācijas izmaksas – ne tikai degvielas, bet arī mazāk izdevumu bremzēm, riepām un citām sastāvdaļām, pateicoties reģeneratīvajai bremzēšanai un uzlabotajām jaudas kontroles sistēmām.

Lexus NX ir vidēja izmēra luksusa SUV krosovers. NX atrodas uz 2690 mm garenbāzes un ir 4660 mm garš, 1865 mm plats un 1670 mm augsts. Arī iekšpusē tas ir ietilpīgs. Augstas veiktspējas litija jonu akumulatori, kas izstrādāti NX modeļiem un uzstādīti zem aizmugurējiem sēdekļiem, nodrošina gan plašu salonu, gan izcilu braukšanas sniegumu.

Jā. NX ir aprīkots ar jaunāko sistēmu “Lexus Link Connect”, kas lietojama, izmantojot 14 collu skārienekrāna palīdzību, un ietver asistentu “Hey Lexus”.

Jā. Vari pievienot viedtālruni, izmantojot Apple CarPlay bezvadu vai vadu savienojumu.

Jā. Viedtālruņa integrācija tiek iespējota, izmantojot Android Auto vadu savienojumu.

NX ir pieejams kā NX 450h+ Lexus uzlādējamais hibrīds vai NX 350h Lexus pašuzlādes hibrīds. Tu vari izvēlēties aprīkojuma līmeni COMFORT, BUSINESS, BUSINESS PLUS, EXECUTIVE, NX LUXURY, OVERTRAIL un F SPORT.

Lexus laida klajā RX 400h pašuzlādes hibrīdu 2005. gadā, ieviešot elektrifikāciju luksusa auto tirgū. Trīs desmitgades un 2,8 miljoni Lexus hibrīdautomobiļu vēlāk – šodien mēs turpinām bagātināt mūsu klientu dzīvesstilu ar pilnīgu elektrificēto modeļu klāstu.

* WLTP rādītāji. Plašāka informācija par jauno WLTP testēšanas metodi ir pieejama vietnē: https://www.lexus.lv/legal/wltp.

Funkcijas ir atkarīgas no izvēlētā aprīkojuma līmeņa.
Cenā iekļauta norādītā virsbūves krāsa.